Sara Sweet Dreams

3

Publicerad 2012-12-10 20:20:53 i Allmänt,

Tänään ei mee kaikki niinku Strömsössä... En päässy läpi Exceltaulukoitten kokeesta, 3 tietokonetehtävää palauttamatta ja yks kirjallinen tehtävä, PALJON poissaoloja selvittämättä, viimevuodelta yks koe rästissä, mun tietokone ei suostu ottaan muistikortteja vastaan alustamatta niitä ensin enkä jaksanu lähtee salille tänään.
 
Kylläpä voi ressittää tää elämä, ei koulu kiinnostais pätkääkään enkä tiiä miten tuun selviämään lopuistakaan kokeista ku en tuosta ekastakaan päässy läpi.... Mut mitäpä me täällä stressataan asioista yksin, parempi luottaa Jumalaan ja antaa koko elämä sen käsiin :-)
 
''Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.'' Jeremia 29:11
 
 
Helpommin ehkä sanottu ku tehty välillä, ainaki mun tapauksessa... Oon kärsimätön, mietin liikaa ja liian monimutkasesti asioita ja oon älyttömän epävarma. 
 
Mut Jeesus on luvannu olla meijän ihmisten kans aina, ja auttaa meitä vaikeina aikoina. Itseasiassa vaikeet ajat on annettu meille senki takia, että Jumala näkee kuka oikeesti turvaa häneen. 
 
Aina ei oo helppoo ei jättää elämää kokonaa Jeesuksen varaan, joskus voi tuntua siltä et ite osaa hoitaa jotku asiat paremmin ku Jumala. Mut totuus on, että ei kukaan tiiä paremmin sun elämästäs ku Jumala. Hän tietää sun tulevaisuuteski, koska hän on sut luonu. Ennenku olit eläny päivääkään, oli kaikki sun päiväs luetut. 
 
Tulipa taas pitkästi tekstiä, teki mieli vaan vähän avautua :-) Huomenna onki sit toivottavasti vähän enemmän energiaa salille menoo varten!
 
Heipat kaikille ja kivaa alkuviikkoo <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela